Winkelwagen
Menu
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Hoe werkt ruilen?

Helaas is het ruilen van jouw online aankoop niet mogelijk. Je kunt het bestelde artikel retourneren in een van onze winkels of via PostNL. De verzendkosten hiervan zijn voor eigen rekening. Je kunt zelf het nieuwe gewenste artikel opnieuw bestellen in onze webshop.

Heb je gebruik gemaakt van een kortingsactie en wil je hier alsnog gebruik van kunnen maken? Neem dan contact met ons op via shop@vanderkam.nl, we kunnen dan vaak de bestellingen voor je verrekenen zodat je alsnog de korting krijgt.

Mankeert er iets aan het product en wil je daarom graag ruilen of retourneren? Neem dan eerst contact met ons op, zodat wij kunnen meedenken over een passende oplossing. We ontvangen graag per e-mail foto's van het defect en een beschrijving van de klacht. Mocht het blijken dat de beste oplossing is om het artikel retour te sturen, dan nemen wij uiteraard de kosten hiervan voor onze rekening.

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.